Embun Luxury Villas, Janda Baik

Janda Baik sememangnya terdapat banyak chalet, villa mahupun resort yang memukau dan cantik. Hari ni saya nak fokus pada sebuah villa yang baru saja siap di bina pada tahun ini. Ia adalah Embun Luxury Villas.

Embun Luxury Villas
Dengan berkonsepkan keindahan alam semulajadi pasti menggamit kenangan buat korang yang datang bersama keluarga ke sini. Terdapat 4 pilihan villa yang disediakan seperti One-Bedroom Rainforest View Suite, One-Bedroom Pool Villas, Two-Bedroom Pool Villas, Three-Bedroom Pool Villas. Setiap villa ini mempunyai rekabentuk yang berbeza mengikut konsep yang disediakan. 

1. One-Bedroom Rainforest View Suite (Villa Salam)
Sebuah villa yang mempunyai satu bilik tidur dan mempunyai balkoni yang menghadap hutan rimba yang indah. Villa ini lengkap dengan 1 bilik tidur, dapur mini, ruang tamu dan juga bilik air. Sangat sesuai untuk pasangan yang baru berkahwin untuk berbulan madu di sini..Auchhh..hehe

2. One-Bedroom Pool Villas
Sebuah villa yang mempunyai satu bilik tidur, bilik air berasingan dan juga kolam mandi privasi. Sangat sesuai untuk sebuah famili kecil dan muat untuk 4 orang.

3.  Two-Bedroom Pool Villas
Villa ini pula ada dua bilik berasingan, kolam mandi yang luas dan memukau. Sesuai untuk 4-6 orang. Nak buat famili gathering pon ok di sini.

4. Three-Bedroom Pool Villas
Villa ni pula ada 3 bilik berasingan serta kolam renang yang super luas. Boleh muat dalam 6-8 orang dalam satu masa.

Wahhh..menarik kan, bagi korang yang nak cuba villa ni, boleh la layari laman web ni ya https://www.embunvillas.com/ untuk tempahan.


Ulasan